Check je Google Ads bureau

Doet jouw Google Ads Bureau goede zaken?

Veel online marketing bureaus noemen zich een betrouwbare partner. Je kunt ze volledig vertrouwen en zij zullen er alles aan doen om jouw campagnes zo goed mogelijk te laten renderen. Maar is dat wel zo? Check hier aan welke criteria jouw Google Ads partner volgens ons moet voldoen.

1. Je bureau heeft duidelijke doelstellingen afgesproken

Zonder doelstellingen geen succes. Hoe weet jouw bureau anders of jij nog winst maakt met de Google Ads campagnes?

Haal jij genoeg rendement uit je marketing?

Ontdek het een van onze workshops!

2. Je hebt 100% inzicht in exacte kosten en resultaten

Google Ads is 100% transparant. Weet jij niet wat de maandelijkse kosten zijn? Of het aantal bezoekers? Of de extra omzet of extra leads? Dan zit je niet bij de juiste club!

3. Je hoort regelmatig iets van je contactpersoon

Geen goed, persoonlijk contact = geen goede Google Ads campagne. Elke maand persoonlijk contact is gewenst.

4. Je bureau is Google Certified Partner

Google geeft certificaten uit aan gekwalificeerde Google Partners. Jouw bureau is toch wel zo’n partner? Kijk op de website van jouw Google Ads Bureau of zij Google Partner zijn. Partners hebben meestal het Google Partner logo op hun website staan. Deze ziet er zo uit:

5. Je bureau zet campagnes altijd op jouw eigen account

Jouw campagnes draaien in jouw account. Punt. Zo kan je altijd de controle overnemen en blijft het jouw geschiedenis. Bovendien wel zo transparant!

6. Je bureau rapporteert wel, maar analyseert niet

Krijg je maandelijks een rapportage boordevol met statistieken? Maar weet jij niet wat je er mee moet? En krijg je geen actiegerichte adviezen? Stop dan maar. Je wilt namelijk vooruitgang. Toch?

7. Beoordeel zelf op basis van data

Wil je liever jouw campagne snel checken op resultaatgerichtheid? Kijk dan naar onderstaande statistieken. Heeft jouw bureau geen goede onderbouwing voor slechtere resultaten? En weten ze niet hoe ze het kunnen verbeteren? Dan zit je waarschijnlijk niet bij het juiste bureau!

  • Klikratio (CTR): groter dan 2%
  • Bouncepercentage: minder dan 50%
  • Succespercentage: groter dan 2%

Zelf aan de slag met ROI Driven Marketing?

Download ons eBook en start vandaag met meer rendement uit je marketing halen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Vond je deze informatie nuttig?
  • JaNee

Reageer op dit artikel