Een gigantische omzetgroei
Baby Plus
Baby Plus is een online babyspeciaalzaak met een fysieke winkel in Haarlem en een internationale website onder de naam Baby Plus Nordics. De brede bedrijfsstructuur bood veel kansen. Maar om maximale groei te realiseren, moesten we ook keuzes maken over de inzet van de marketing.
Uit de strategische sessies die we met het bedrijf hadden, kwam al snel naar voren dat we de online marketing het beste konden inzetten voor de Nederlandse markt. Kortom: focus op de webshop. We zijn een structurele samenwerking aangegaan met Baby Plus en hebben de afgelopen tijd verschillende marketingmiddelen succesvol ingezet.
De webshop heeft dankzij deze aanpak inmiddels een gigantische groei doorgemaakt en de omzet is enorm gestegen.
Wil jij het hele verhaal van onze samenwerking met Baby Plus lezen? Download deze dan hieronder.
Over onze samenwerking met:
Baby Plus
“Bedrijf wat zijn afspraken nakomt, doet wat het belooft en echt met je meedenkt. Je krijgt waar voor je geld, ze zijn communicatief zeer toegankelijk en hebben deskundig personeel. Resultaat: enorme online, maar ook offline groei in het aantal conversies. Wij zijn erg blij en tevreden over de samenwerking en hopen die nog jaren voort te zetten.”
Tim van Haaster
Eigenaar Baby Plus