Meer én betere leads? Dat kan met inbound marketing.

Met waardevolle inhoud trekken we leads aan als een magneet. Dit heet ‘inbound marketing’

Lees meer over..

Online adverteren Conversie Partners

Wat is inbound marketing precies?

Bij inbound marketing draait het om het helpen van je doelgroep. De juiste informatie, op het juiste moment, bij de juiste persoon. En zo jouw doelgroep klant maken. 

Met inbound creeer je een structurele stroom aan bezoekers en leads. We zijn er zelfs zo van onder de indruk, dat we er een e-book over hebben geschreven.

Welke middelen wij inzetten voor jouw groei?

Uitsluitend middelen die 100% meetbaar zijn. Weggegooid geld? Niet met onze diensten! 

Growth Design Conversie Partners
Inbound Strategie

Samen ontwikkelen we een plan. Compleet met jouw Business Case, Buyer Persona, Buyer’s Journey en Content Plan.

Meetbaarheid Conversie Partners
SEO / Zoekmachine Optimalisatie

Elke maand meer bezoekers op je website? Wij brengen je hoger in Google.

Marketing Automation Conversie Partners
E-Mail Marketing & Automation

Zorg voor geautomatiseerd marketing en hou leads warm: met marketing automation help je jouw doelgroep stap voor stap de juiste informatie te vinden. En uiteindelijk te winnen voor jouw bedrijf!

Google Ads Conversie Partners
Google Ads

Meer traffic dankzij Ads op Google of Social. Stuurbaar, schaalbaar en morgen al resultaat!

Webteksten Conversie Partners
Content en Design

Content waarop jouw bezoekers zitten te wachten. Of het nu gaat om blogs, video, whitepapers, of iets anders. We ontwikkelen content waar je doelgroep geen genoeg van krijgt!

Social Media Conversie Partners
Social Media

Ontwikkel een langdurige relatie, met de goede content, via Socials. Wij onderhouden ze voor je, zodat je eindelijk leads gaat halen uit Facebook, Instagram en LinkedIn.

Wat kost dat nou? Inbound Marketing?

Bij ons kost een inbound marketing tussen de €800 en €2.500 per maand.

Maar natuurlijk is veel afhankelijk van de details: wie schrijft de teksten? Wie beheert de socials? Pak je zelf marketing automation op? Of zullen wij dat doen?

Graag maken we met jou een plan en bepalen we de targets. We vinden het veel interessanter om te kijken hoe we je doelen kunnen overtreffen.

Meer omzet uit je webshop

Hoe pakken jullie inbound marketing aan?

We doen niet zomaar wat. We beginnen met een plan, daarna voeren we uit. Vervolgens sturen we maand na maand bij voor optimaal rendement. 

En dat doen we graag samen met jou. Wat je zelf kan, doe je zelf. Waar je hulp bij nodig hebt, springen we bij. En wil je dat wij iets oppakken? Dat kan ook!

Tijdens de kick-off komen we erachter of onze werkwijze past bij jouw bedrijf en klanten. Wat zijn jouw uitdagingen en ambities? Wie is jouw doelgroep? Wat zie jij als succes? En hoe kunnen we daar invulling aan geven?

Deze kick-off is natuurlijk gratis. Pas daarna ontvang jij van ons een plan en een offerte.

Samen ontwikkelen we een marketingstrategie. Die bestaat uit:

  • Een business case
  • Eén of meerdere Buyer Persona
  • Eén of meerdere Buyer’s Journey(s)
  • Een eerste inbound content plan

Dit lijken eenvoudige stappen. Maar schijn bedriegt. Met enkele workshops, brainstorms en divers marktonderzoek proberen we hier (zonder aannames) zo objectief mogelijk de markt in kaart te brengen.

We willen groeien! En dat gaat niet zomaar. Daar heb je software, tools en automatisering voor nodig. Deze richten we voor je in, zodat we samen:

  • Onnodig veel werk kunnen automatiseren;
  • Effecten van onze marketingcampagnes kunnen meten;
  • Marketing en Sales kunnen samenwerken vanuit één pakket.

Hier zetten we vaak HubSpot voor in, maar andere tools zijn zeker denkbaar!

Samen zorgen we voor een Inbound campagne, waar jouw doelgroep van smult.

  • We ontwikkelen de juiste content.
  • We zetten online campagnes in.
  • We richten ons CRM in, zodat leads worden genurtured als we willen.
  • Samen met Sales ontwikkelen we een methode om precies op het juiste moment leads af te vangen.
  • Statistieken en resultaten vangen we in overzichtelijk dashboards.

Natuurlijk, op basis van statistieken en inzichten in onze doelgroep zullen we samen campagnes optimaliseren. Maar wat er daarna op je af komt? Dat weet je eigenlijk nooit.

Misschien bedenken we een nieuwe campagne, op een compleet nieuwe persona? Misschien gaan we juist enorm doorpakken op onze bestaande campagnes? Of merken we dat we een stap terug moeten, en onze strategie moeten herzien. Het maakt niet uit: de vervolgstappen blijken altijd uit de statistieken.

Wij zijn partner van...