Zij kiezen voor Conversie Partners als partner bij Deal Funnel
Waarom Deal Funnel van Conversie Partners?
Deal Funnel vanuit Alkmaar
Wat is het Deal Funneling precies?
Deal Funneling is het vastleggen en bewerken van deals die door het verkoopproces gaan. Het lijkt op een trechtervorm, waarbij prospects in eerste instantie breder in de funnel zitten en geleidelijk aan worden gefilterd tot er uiteindelijk een deal wordt gesloten. Het doel van deal funneling is optimaliseren van omzet en verkopen, dankzij het optimaliseren van elke stap in de funnel. Dit kan bijvoorbeeld door middel van marketing automation, content marketing en gepersonaliseerde communicatie. Het is een effectieve manier om de verkoop efficiënter te maken en te verhogen.
Hoe pakt Conversie Partners Deal Funneling aan?
Deal Funneling is een mooi middel om marketing en sales beter samen te laten werken. Maar met het vastleggen van je processen en het adiminstreren van de contacten en deals ben je er niet. Je moet traffic en leads genereren, leads warm houden, verkoopanalyses maken en veel, veel meer commerciele acties ondernemen om tot omzet te komen. Zeker in complexere B2B omgevingen.
Omdat Deal Funneling niet op zichzelf staat, helpt Conversie Partners jou bij het inzetten en verbeteren van jouw marketing en sales. En wil je een deel zelf doen? Heel graag! Conversie Partners sluit zich zo aan op jouw team en kwaliteiten, zodat we nog harder kunnen gaan.
Is Deal Funneling eigenlijk wel wat voor jou?
Funnels opzetten is vooral geschikt voor bedrijven waarbij:
- Klantorientatie lang duurt. Weken, maanden, soms zelfs jaren.
- Je groei-ambities hebt in een complexere B2B-omgeving.
- Waar de afdelingen marketing en sales samenwerken om successen te boeken en omzet te laten groeien.
Welke resultaten wij eerder haalden met Deal Funnel
Eerdere Deal Funnel-cases uit Alkmaar
Hoe Etac Nederland 122% meer bezoekers, 6% succespercentage en 150% omzetgroei realiseert.
Wat houdt ons bezig?
Onze blogberichten…
B2B-marketingstratagie is een veelomvattend én complex onderwerp. Veel mkb-bedrijven worstelen met de effectiviteit van […]
B2B leadgeneratie staat hoog op het prioriteitenlijstje van marketeers. 61 procent ziet de generatie […]
Het B2B sales proces is een essentieel onderdeel van B2B marketing en leadgeneratie. Veel […]