Zij kiezen voor Conversie Partners als partner bij NPS systeem
Waarom NPS systeem van Conversie Partners?
NPS systeem vanuit Alkmaar
De NPS (Net Promoter Score) module van HubSpot is een tool die bedrijven helpt om de klanttevredenheid te meten. Door middel van een eenvoudige enquête kunnen klanten aangeven hoe waarschijnlijk het is dat ze het bedrijf aanbevelen bij vrienden of collega’s. Op basis van deze resultaten kan een NPS score worden berekend, die inzicht geeft in de loyaliteit van klanten. Met deze informatie kan het bedrijf gerichte actie ondernemen om klanten te behouden en nieuwe klanten aan te trekken.
Dankzij de uitgebreide Service Hub van HubSpot kan je met deze NPS-score nog meer bereiken:
- Je marketing naar je meest tevreden klanten automatiseren voor bijvoorbeeld eenvoudigere upsells of mond-tot-mond-reclame.
- Je dienstverlening optimaliseren op basis van de NPS-enquete, maar ook andere enquetes.
- De impact van je gehele customer journey meten en achterhalen waar je meest tevreden klanten vandaan komen.
- Tools om sneller, efficienter en duidelijker met je klanten te communiceren, zoals automatisering en het opbouwen van handleidingen.
Conversie Partners helpt jou bij de implementatie van HubSpot Service Hub en de trainingen van jouw team om snel en efficiënt gebruik te kunnen maken van onder andere de HubSpot NPS-module.
Welke resultaten wij eerder haalden met NPS systeem
Eerdere NPS systeem-cases uit Alkmaar
Hoe Etac Nederland 122% meer bezoekers, 6% succespercentage en 150% omzetgroei realiseert.
Wat houdt ons bezig?
Onze blogberichten…
B2B-marketingstratagie is een veelomvattend én complex onderwerp. Veel mkb-bedrijven worstelen met de effectiviteit van […]
B2B leadgeneratie staat hoog op het prioriteitenlijstje van marketeers. 61 procent ziet de generatie […]
Het B2B sales proces is een essentieel onderdeel van B2B marketing en leadgeneratie. Veel […]