Wat is Social content?
Social content betekent: relevante updates op je social media die passen bij je bedrijf, doelgroep en doelen. Denk aan LinkedIn-posts, nieuwsupdates, klantcases of behind-the-scenes. Niet om “likes” te scoren, maar om zichtbaar te blijven voor potentiële klanten.
Bij ons draait het niet om volgers, hartjes of hashtags. Het draait om content die vertrouwen wekt, leads warm houdt en nieuwe klanten aantrekt — vooral bij langere klantreizen zoals in de bouw, techniek of automotive.
Waarom Social content?
Veel B2B- en MKB-bedrijven hebben genoeg te vertellen, maar niemand die het deelt. En ondertussen:
- Googlen prospects je bedrijfsnaam…
- …zien ze maanden geen activiteit op je social media…
- …en klikken ze weg, zonder ooit contact op te nemen.
Met consistente, relevante updates blijf je top of mind bij leads, bestaande klanten én nieuwe volgers. Niet schreeuwerig, maar professioneel en herkenbaar. En ja, het helpt ook je verkopers aan meer vertrouwen en meer gesprekken.
Online marketing cases
Deze succesverhalen onderstrepen ons streven naar kwaliteit en succes voor elke samenwerking.
Onze werkwijze
Regie in vier stappen: zo houden de touwtjes in handen, van strategie tot uitvoering: