Uitdaging

Villa Pureza is een unieke plek. Niet alleen vanwege de prachtig gebalanceerde retraite in Zuid-Spanje, maar ook door de mensen erachter. Met een scherpe ambitie — een bezettingsgraad van 90% of hoger — is er geen ruimte voor middelmatigheid.

Toen Villa Pureza bij ons aanklopte, was er ontevredenheid over het vorige bureau. Er werd te traag geschakeld, campagnes liepen niet lekker en resultaten bleven uit. En dat werkt niet bij Pureza. De doelgroep boekt vaak kort van tevoren, en de seizoensdynamiek vraagt om snelheid, creativiteit en flexibiliteit.

Oplossing

We begonnen met Google Ads, maar kregen al snel het vertrouwen om alles op te pakken wat bijdraagt aan boekingen en merkbouw. Gaandeweg ontdekten we wat wel werkt (Google Ads, e-mail, website, social organic) en wat niet (zoals bloggen en contentmarketing).

We hanteren nu een volledige funnel-aanpak die elke fase van de klantreis raakt:

  1. High funnel: Meta ad campagnes voor bereik, zichtbaarheid en interesse
  2. Mid funnel: Remarketing via Meta én Google Ads op websitebezoekers
  3. Low funnel: Google Search campagnes gericht op directe boekingsintentie

Daarnaast verzorgen we de e-mailmarketing, sturen we freelancers aan (zoals videografen en influencers) en optimaliseerden we de website gericht op conversie.

Resultaat

Wat begon als een samenwerking op Google Ads-niveau, is uitgegroeid tot een datagedreven marketingmachine. Jaar na jaar blijven we groeien:

  • In 2024 108% groei in aantal Ads-bezoekers per maand.
  • In 2025 nog eens 26% groei ten opzichte van 2024

Ook via Meta Ads groeit het bereik sterk:

  • In 2023 werd Meta nog niet ingezet
  • In 2024 kwamen er honderden bezoekers maand bij
  • In 2025 zijn dat er inmiddels 1.812 per maand

Totaal zijn de websitebezoekers via advertising met 314% gestegen sinds de start van onze samenwerking.

De nieuwe website, die we onlangs live zetten, doet ook wat ’ie moet doen:

  • Conversiepercentage steeg van 0,84% naar 2,07%
  • Brochureaanvragen vormen nu een stabiele leadbron
  • Het aantal formulierinzendingen verdubbelde

Maar misschien nog wel belangrijker dan de cijfers:

Bij Villa Pureza krijgen we het vertrouwen om te doen wat werkt. Niet eindeloos vergaderen, maar experimenteren, optimaliseren en dóór. Soms werkt iets niet, dan stoppen we ermee. Maar wat werkt, bouwen we uit. En dat is precies waarom deze samenwerking zo succesvol is.

  • +163%

    meer bezoekers via Google Ads sinds 2023

  • +314%

    bezoekersgroei via alle advertentieplatformen

  • 2,07%

    Conversieratio gestegen van 0,84% naar 2,07%