Marketing die bijdraagt aan beter gekwalificeerde leads

Knipping

Knipping is een van de meest toonaangevende ondernemingen op het gebied van kozijnen, dakkapellen en deuren. Sinds 1997 heeft het bedrijf in deze branche zelfs de grootste showroom van Nederland. Knipping levert een uniek product: kozijnen gemaakt van een combinatie van kunststof en aluminium.

Samenwerking op het gebied van Online Marketing met Knipping

Er lag een concrete marketingvraag: hoe komen we aan beter gekwalificeerde leads? Al snel kwam naar voren dat de website anders moest. Het bedrijf moest de klant op de website eerder en beter informeren, waardoor de salesafdeling alleen nog leads zou nabellen die écht geïnteresseerd zijn in de producten. 

Door middel van een uitgekiend marketing- en salesbeleid, met een combinatie van verschillende marketingmiddelen, zorgden we voor een flinke stijging in websiteverkeer. Het aantal leads groeide, waarbij sprake was van opvallend veel gekwalificeerde leads. Met deze stijgingen kon een omzetgroei niet uitblijven, en inderdaad registreerde Knipping sinds onze samenwerking ook een flink hogere omzet.

Wil jij het hele verhaal van onze samenwerking met Knipping lezen? Download deze dan hieronder.

Een vertegenwoordiger van Knipping geeft Conversie Partners een beoordeling over de online marketing samenwerking

Over onze samenwerking met:

Knipping

“Conversie Partners heeft veel online ervaring en kennis. We boeken mooie resultaten: meetbaar meer mensen bij ons in de showroom. De communicatie verloopt zeer prettig, korte lijntjes, snelle reactie en leuke mensen! Kortom wij zijn zeer content!”

Diana Komen-Wiering

Hoofd Marketing & Sales