Uitdaging

Triple Solar is een van de meest innovatieve bedrijven in de Nederlandse duurzame installatietechniek. Hun slimme combinatie van zonnepanelen en thermodynamica haalt energie uit de buitenlucht, zonlicht en daglicht. Duurzamer dan Triple Solar wordt het niet. Hoewel de primaire doelgroep de installateurs zijn, is de grootste uitdaging het uitleggen van de waarde van deze hightech oplossingen aan particulieren, die uiteindelijk de beslissers zijn en de installaties bij de installateur moeten afnemen.

Oplossing

Voor het genereren van leads zijn we begonnen met adverteren. We kozen voor een tweesporenbeleid: het organiseren van een informatieavond en het actief verspreiden van de Triple Solar brochure onder de doelgroep. We adverteerden met deze middelen op verschillende kanalen: Facebook, Instagram en Google.

Resultaat

Binnen een periode van bijna zes maanden bereikten we meer dan een miljoen weergaven bij bijna 500.000 unieke mensen uit de doelgroep. Dit leidde tot meer dan 3500 gegenereerde leads. Zo kost een gevulde informatieavond minder dan €190 aan advertentiebudget.

  • 1.000.000

    Weergaven

  • 500.000

    Bereikte personen

  • 3500

    Leads

  • 6

    Maanden looptijd