Kennis is macht

En wij delen die kennis graag met jou! Met deze kennis zorg je voor meer rendabele en succesvollere online marketing. Heb je vragen over onze artikelen? Of over wat wij doen? Neem vrijblijvend contact met ons op!

Benieuwd hoe jij meer rendement uit je marketing kan halen? Download ons e-book!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Laatste
  • Adverteren
  • Design
  • Google Ads
  • Marketing Automation
  • Online Marketing
  • SEO
  • Teksten
  • Webshops
  • Websites
Email marketing hacks

E-mailmarketing: 7 hacks om je open rate te verdubbelen

Je bent eigenaar van een goedlopende webshop hebt een geweldige aanbieding voor je klanten bedacht: vanwege Black Friday krijgt iedereen… Bekijk Artikel

Remarketing

Hoe remarketing bijdraagt aan meer omzet en leads!

Remarketing is het opnieuw benaderen van eerdere bezoekers aan je website met een advertentie. Dit kun je ook doen bij… Bekijk Artikel

zo maak je een persona

Maak je eigen buyer persona met onze template

Nu je weet wat een persona precies is, is het tijd om er zelf een te gaan maken. We richten… Bekijk Artikel

Customer Journey Conversie Partners

Verbeter je website. Gebruik MBTI Typeringen!

Om er zeker van te zijn dat je design goed aansluit bij je doelgroep is het belangrijk om te weten… Bekijk Artikel

7 tips voor een landingspagina Conversie Partners

7 tips voor een goede landingspagina

Een goede landingspagina is misschien wel dé sleutel tot nog meer online succes. Een bezoeker op je website krijgen is… Bekijk Artikel

Modellen voor jouw webshop Conversie Partners

Het 4-fasen model toegepast op jouw webshop

Alle middelen die wij als marketingbureau inzetten, zijn te herleiden naar het 4-fasenmodel: See, Think, Do, Care. Door al jouw marketinginspanningen… Bekijk Artikel

Google Ads uitbesteden

Google Ads: Uitbesteden of zelf doen?

Dat is een vraag die veel ondernemers zichzelf stellen. Google Ads, eigenlijk alles van Google, is vrij toegankelijk. Google biedt cursussen aan waardoor… Bekijk Artikel

Welke marketing automation software Conversie Partners

Welke Marketing Automation Software kies ik?

Als je op zoek bent naar Marketing Automation software die aan jouw wensen voldoet, zul je al snel tegen het… Bekijk Artikel

Het belang van goede advertentieteksten Conversie Partners

Google Ads: het belang van goede advertentieteksten

Goede advertentieteksten zorgen voor de juiste verwachting en het juiste gedrag van de bezoeker. Goede advertentieteksten zorgen dus voor meer… Bekijk Artikel

AB test Conversie Partners

A/B-test: de vertoning van het formulier op je landingspagina

Wij van Conversie Partners zijn gek op A/B-testen. Dat doen we ook regelmatig op onze eigen website. A/B-testen is het… Bekijk Artikel

Hoe zet je een persona in Conversie Partners

Wat is een persona? En waarom heb je die nodig?

Een persona is een gedetailleerde omschrijving van jouw perfecte klant. Dit laatste is vooral belangrijk: jouw perfecte klant. Een persona… Bekijk Artikel

SMART doelen Conversie Partners

SMART-doelen: zo stel jij ze op voor je website

De SMART-methode is een methode die helpt bij het zo goed en gedetailleerd mogelijk opstellen en controleren van jouw doelen…. Bekijk Artikel

Communiceer je prijs Conversie Partners

De beste manier om jouw prijs te communiceren [8 tips]

“Tegenvallende omzet? Verlaag je prijzen!”. Dat zien veel ondernemers als oplossing. Meestal is dit niet zo slim. Het is simpelweg… Bekijk Artikel

Succesvolle webshop Conversie Partners

7 tips voor een succesvolle webshop

Een webshop? Eitje! De techniek is zo toegankelijk dat je, als je echt handig bent, voor enkele honderden euro’s je… Bekijk Artikel

Online adverteren Conversie Partners

Online adverteren: 4 mogelijkheden voor jouw bedrijf

Online adverteren. Wat is dat nu precies? Welke platformen zijn er? En wanneer kun je het beste welk platform gebruiken?… Bekijk Artikel

CONVERTS Conversie Partners

CONVERTS: hét model voor een effectieve landingspagina

De mensen moeten niet alleen je website bezoeken, ze moeten geboeid worden en tot actie overgaan. Maak je landingspagina zo… Bekijk Artikel

Welke soorten marketing bureaus zijn er Conversie Partners

Welke soorten online marketing bureaus zijn er?

Waar kun je op letten? In grote lijnen kun je jouw nieuwe bureau selecteren op de volgende variabelen: De essentie… Bekijk Artikel

Invloed van intentie Conversie Partners

De invloed van intentie

Hoe de marketing funnel verandert – Google Onderzoek In de hedendaagse maatschappij is er nog maar weinig sprake van traditionele… Bekijk Artikel

Shopping in Google Ads Conversie Partners

Gebruik Shopping in Google Ads!

Noot: Alleen relevant voor webshops Heb je een webshop? En zet je geen Google Shopping in? Dan ben je dief… Bekijk Artikel

Optimaliseer je google ads campagnes Conversie Partners

Optimaliseer je Google Ads campagnes!

Op basis van statistieken krijg je inzicht in je verbeterkansen Je krijgt klikken. Bezoekers vertonen gedrag. En natuurlijk converteren bezoekers…. Bekijk Artikel

Betere zoekwoorden Conversie Partners

Met zoekwoorden kun je een Google Ads campagne maken of breken

Met zoekwoorden kan je veel. Niet alleen door de juiste zoekwoorden te selecteren, maar ook door de juiste zoekwoordinstellingen te… Bekijk Artikel

Hoe selecteer ik een online marketing bureau Conversie Partners

Hoe selecteer ik een online marketing bureau?!

Een bureau die jou begrijpt Je bent op zoek naar een nieuwe bureau? En je wilt deze keer (wel) zaken… Bekijk Artikel

Google Ads tips Conversie Partners

Google Ads tips: zorg voor een duidelijke structuur

Structuur leidt tot duizenden voordelen. Echt waar! Een goede structuur maakt jouw leven een stuk prettiger. Zo kan je sneller… Bekijk Artikel

YoastCon2 Conversie Partners

YoastCon 2019 #2: Alles wat jij moet weten van hét SEO evenement van 2019

Onze content marketeer Lisa bezocht begin februari het evenement YoastCon. In dit artikel deelt zij haar opgedane kennis en bevindingen… Bekijk Artikel

Je landingspagina verbeteren Conversie Partners

Je landingspagina verbeteren? Het kan met deze 77 tips!

In dit blog vind je 77 tips om jouw website en landingspagina’s te verbeteren. Ingrijpend. Gebaseerd op ruim 10 jaar… Bekijk Artikel

Zorg voor een messcherpe strategie Conversie Partners

Meer leads uit Google Ads Campagnes? Zorg voor een messcherpe strategie!

Waarom zet je eigenlijk Google Ads in? Wat is je doel? Hoeveel marge wil je uittrekken voor een euro omzet?… Bekijk Artikel

Google Ad Grants Conversie Partners

Google Ad Grants verbeteren?! Hoe je jouw Grants succes verhoogt!

Wat is Google Grants precies? Google Grants is een maandelijks tegoed van 10.000 dollar. Dit tegoed maakt Google vrij voor… Bekijk Artikel

Check je google Ads bureau Conversie Partners

Check je Google Ads bureau

Doet jouw Google Ads Bureau goede zaken? Veel online marketing bureaus noemen zich een betrouwbare partner. Je kunt ze volledig… Bekijk Artikel

Wat kost online marketing Conversie Partners

Wat kost online marketing?

Wat zijn de kosten van een online marketing bureau? MOZ, een marketing software leverancier, heeft hier onderzoek naar gedaan. Hieruit… Bekijk Artikel

Yoastcon1 Conversie Partners

YoastCon 2019 #1: Alles wat jij moet weten van hét SEO evenement van 2019

Onze content marketeer Lisa bezocht afgelopen week het evenement YoastCon. In dit artikel deelt zij haar opgedane kennis en bevindingen… Bekijk Artikel

Inspiratie betere remarketing campagnes Conversie Partners

Remarketing tips & tricks: 7 keer inspiratie voor betere remarketing-campagnes

Remarketing: het vertonen van een banner, advertentie of e-mail aan mensen die jouw website hebben bezocht. Een veelbesproken techniek. Bezoekers… Bekijk Artikel

Google webshop Analytics functies Conversie Partners

Het succes van een webshop meten: de beste functies en rapporten in Google Analytics

Je hebt een webshop, maar je wilt meer. Meer bezoekers. Meer omzet. Meer succes. Natuurlijk! Maar hoe? In dit artikel lichten… Bekijk Artikel

waarom het 4 fasen model gebruiken Conversie Partners

Waarom je vandaag nog het 4-fasen model moet toepassen

Hoe meet je succes? En belangrijker nog: waar liggen de kansen voor jouw online marketing campagnes? Dat inzicht krijg je… Bekijk Artikel

Marketing automation voordelen Conversie Partners

6 Voordelen van Marketing Automation

Marketing Automation en e-mailmarketing (of inbound marketing) zijn misschien wel de meest effectieve hulpmiddelen in online marketing. Toch zien we… Bekijk Artikel

Adverteren Social Media welke platformen Conversie Partners

Adverteren op Social Media – Welke platformen moet je gebruiken?

Social media worden steeds toegankelijker voor advertentiedoeleinden en bieden ook steeds meer mogelijkheden om mensen te bereiken. Maar welke kanalen… Bekijk Artikel

Voordelen woocommerce en wordpress Conversie Partners

De voordelen van WooCommerce en WordPress

Ga je een nieuwe webshop ontwikkelen? Dan heb je waarschijnlijk WordPress in combinatie met WooCommerce voorbij zien komen. Waarom moet… Bekijk Artikel

Leads verzamelen Conversie Partners

Waarom je website eerst op orde moet zijn voor het genereren van leads

We komen het wel eens tegen. Ondernemers zetten vol in op Google Ads, LinkedIn Ads en Facebook Ads, maar krijgen… Bekijk Artikel

Tips voor structuur in je google ads account Conversie Partners

3 Tips voor een goede structuur van je Google Ads-account

Succes begint met structuur, althans dat is onze mening bij Conversie Partners. Zonder structuur is er geen overzicht. En zonder… Bekijk Artikel

cropped-Cialdini-principes.jpg

6+1 overtuigingsprincipes van Cialdini om jouw website te verbeteren

In de wereld van online marketing is het soms knap lastig om op te vallen of anders te zijn. Het… Bekijk Artikel